دو انتصاب جدید در دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت

  • 06 دی 1402
  • (377 مشاهده)
انتصاب 402

دکتر مهشید چایچی و دکتر سید مهدی میرغضنفری در احکامی جداگانه به عنوان «سرپرست معاونت توسعه سلامت» و «معاون تعالی» دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت منصوب شدند.

به‌گزارش روابط عمومی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت؛ دکتر نفیسه حسینی‌یکتا، مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل، طی احکامی جداگانه، دکتر مهشید چایچی را به‌جای دکتر حسین رضایی‌زاده به سمت «سرپرست معاونت توسعه سلامت» و دکتر سیدمهدی میرغضنفری را به جای دکتر مرتضی مجاهدی به سمت «معاون تعالی» دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت منصوب‌کرد.

در متن احکام آمده است:

 جناب آقای دکتر سید مهدی میرغضنفری

عضو محترم هیأت علمی دانشگاه علوم‌پزشکی ارتش

با سلام و تحیت؛

احتراماً، نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند حضرتعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «معاون تعالی» دفتر طب ایرانی و مکمل منصوب‌می‌شوید تا با استعانت از پروردگار متعال، رعایت موازین شرعی و قانونی در راستای تحقق اهداف اسناد بالادستی و مأموریت‌های مربوطه اقدام‌نمایید.

سرکار خانم دکتر مهشید چایچی

متخصص محترم طب سنتی ایرانی

با سلام و تحیت؛

احتراماً، نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند حضرتعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست معاونت توسعه سلامت» دفتر طب ایرانی و مکمل منصوب‌می‌شوید تا با استعانت از پروردگار متعال، رعایت موازین شرعی و قانونی در راستای تحقق اهداف اسناد بالادستی و مأموریت‌های مربوطه اقدام‌نمایید.

 

لینک کوتاه

نظرات شما
مطالب مرتبط