بازدید رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه سلیمان دمیرل اسپارتا ترکیه از دپارتمان تاریخ پزشکی دانشکده طب ایرانی

  • 27 خرداد 1402
  • (191 مشاهده)
بازدید رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه سلیمان دمیرل اسپارتا ترکیه

به گزارش روابط عمومی دانشکده طب ایرانی، دکتر عالیم کوشار، رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه سلیمان دمیرل ترکیه به همراه دکتر فؤات اینجه، مدیر گروه تاریخ پزشکی این دانشگاه و معاون وی، دکتر کانات گوله، روز چهارشنبه 24 خردادماه 1402، از دپارتمان تاریخ پزشکی دانشکده طب ایرانی در ساختمان هروی این دانشکده بازدید کردند.

در ابتدای این دیدار، نشستی باحضور دکتر آرمان زرگران، مدیرگروه تاریخ پزشکی دانشکده طب ایرانی، دکتر رودابه بهرام سلطانی، معاون بین الملل دانشکده و جمعی از دانشجویان گروه تاریخ پزشکی این دانشکده، برگزار شد.

دکتر زرگران در ابتدا به معرفی دپارتمان تاریخ پزشکی دانشکده طب ایرانی پرداخت و از فعالیت‌ها و دستاوردهای این دپارتمان سخن گفت.

در ادامه دکتر اینجه، با بیان این مطلب که گروه تاریخ پزشکی دانشگاه سلیمان دمیرل ترکیه، دپارتمانی جوان است، استفاده از تجربیات گروه تاریخ پزشکی دانشکده طب ایرانی را برای طی مسیر بسیار راهگشا دانست.

وی ابراز امیدواری کرد که باتوجه به اشتراکات موجود، زمینه همکاری های گسترده و اجرای پروژه های مشترک آموزشی و پژوهشی فراهم شود.

در ادامه این نشست، دانشجویان گروه تاریخ پزشکی خود را معرفی کردند و از فعالیت های پژوهشی و حیطه مطالعاتی خود سخن گفتند و همچنین پرسش ها و پیشنهادهای خود در زمینه برقراری همکاری های مشترک علمی و پژوهشی با دپارتمان تاریخ پزشکی دانشگاه سلیمان دمیرل را مطرح کردند.

در پایان این نشست، دکتر کوشار و همراهان وی از دپارتمان تاریخ پزشکی دانشکده و به ویژه کتابخانه این دپارتمان بازدید کردند.

 

نظرات شما
مطالب مرتبط