نشست اعضای هیأت رئیسه دانشکده طب ایرانی برگزار شد

  • 07 تیر 1402
  • (468 مشاهده)
نشست اعضای هیأت رئیسه طب ایرانی

به گزارش روابط عمومی دانشکده طب ایرانی، نشست اعضای هیأت‌رئیسه دانشکده طب ایرانی با حضور دکتر روجا رحیمی، رئیس دانشکده روز دوشنبه 5 تیرماه 1402 در ساختمان احمدیه دانشکده برگزار‌شد.

در ابتدای این نشست دکتر رحیمی، پیرامون روند فعالیت‌های دانشکده توضیحاتی ارائه‌کرد.

در ادامه اعضای هیأت‌رئیسه دانشکده درباره برنامه‌های آتی دانشکده، افزایش کارآمدی فرآیندها و رفع چالش‌های موجود گفتگو‌کردند. تهیه گزارش برنامه عملیاتی دانشکده، بهبود روند مستندسازی فعالیت‌ها، برگزاری دوره‌های مهارتی برای مخاطبان مختلف، و همکاری‌های بین‌المللی دانشکده موضوعات مورد گفتگو در این جلسه بود.

نشست اعضای هیأت رئیسه طب ایرانی1

در این جلسه همچنین با حضور کارشناسان مرکز رشد فناوری طب و داروسازی سنتی و فرآورده‌های طبیعی از زحمات و تلاش‌های دکتر رضایی زاده، در زمان تصدی ریاست این مرکز قدردانی‌شد.

دکتر رحیمی با بیان این مطلب که طی 7 سال ریاست دکتر رضایی زاده بر مرکز رشد، تحولات مثبت و اتفاقات بسیار خوبی رخ‌داد، افزود: حضور دکتر رضایی‌زاده در مرکز رشد موفقیت‌های بزرگی را برای این مرکز رقم‌زد. در طی این سال‌ها 40 شرکت به عضویت مرکز رشد درآمدند. 13 شرکت خروج موفق داشتند. یک هسته فناور درحال حاضر در مرکز فعال است و 98 محصول در این سال‌ها وارد بازار دارویی کشور شده است و تمام اینها مرهون تلاش مجدانه و زحمات مدبرانه دکتر رضایی‌زاده است.

نشست اعضای هیأت رئیسه طب ایرانی2

دکتر رضایی‌زاده نیز با بیان این مطلب که همواره هدف من این بوده که حضورم منجر به تحولی مثبت شود، گفت: تمام تلاش ما این بود که مرکز رشد، به معنای واقعی مرکزی برای رشد باشد و رسالت واقعی خود را محقق‌کند. در این مسیر تمامی اعضای شورای مرکز رشد و همکاران این مرکز، با جدیت و پشتکار و تعهد فعالیت‌کردند که جای قدردانی بسیار دارد.

نشست اعضای هیأت رئیسه طب ایرانی3

رئیس پیشین مرکز رشد فناوری طب و داروسازی سنتی و فرآورده‌های طبیعی همچنین افزود: ترکیب اعضای شورای مرکز رشد، ترکیبی توانمند، عالم و مدبر بود که از مدیران کارآمد و اساتید برجسته‌ای چون استاد فقید مرحوم دکتر غلامرضا امین و دکتر محمد شریف‌زاده تشکیل‌شده‌بود و گرد هم جمع‌شدن این مجموعه، اتفاقی بسیار ارزشمند بود.

نظرات شما
مطالب مرتبط