مراسم هفته آموزش و بزرگداشت روز استاد در دانشکده طب ایرانی برگزار شد

  • 12 اردیبهشت 1402
  • (266 مشاهده)

به گزارش روابط‌عمومی دانشکده طب ایرانی، مراسم گرامیداشت روز استاد و هفته آموزش با حضور دکتر روجا رحیمی، رئیس دانشکده طب ایرانی، اعضای هیأت علمی، کارشناسان آموزش و دانشجویان دانشکده روز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه 1402 در ساختمان احمدیه دانشکده برگزار‌شد.

دکتر رحیمی ضمن قدردانی از تلاش تمام فعالان عرصه آموزش دانشکده، ارتقای فرآیندهای آموزشی را مرهون زحمات تمامی اعضای هیأت علمی، مدیران و کارشناسان آموزش دانشکده دانست.

رئیس دانشکده طب ایرانی در ادامه افزود: امیدوارم همان‌طور که دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران در این سال‌ها در بین تمام دانشکده‌های طب ایرانی پیشرو بوده است، با تلاش و کوشش همه استادان، همکاران و دانشجویان بیش‌از‌پیش بدرخشد.

دکتر رحیمی همچنین بر بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های دانشکده در مسیر رشد و اعتلای فرآیندهای آموزشی و کسب جایگاه برتر در این عرصه تأکید‌کرد و همچنین از زحمات تأثیرگذار مدیران جدید گروه‌های آموزشی قدردانی‌کرد.

در ادامه مراسم، دکتر لیلا شیربیگی، معاون آموزشی دانشکده گزارشی از فعالیت‌های حوزه آموزش دانشکده در سال 1401 در راستای اهداف تعیین‌شده توسط دانشگاه ارائه‌کرد.

برمبنای این گزارش، تدوین و بازنگری طرح دوره‌های آموزشی باتکیه‌بر افزایش توانمندی دانشجویان، تدوین و برگزاری آموزش‌های مداوم، ارتقاء فرآیندهای آموزشی، گسترش برنامه منتورینگ، توسعه منابع انسانی و زیرساخت‌های آموزشی، و تدوین برنامه جامع توانمندسازی اعضای هیأت علمی، به‌عنوان بخشی از فرآیندهای انجام‌شده در دانشکده طب ایرانی عنوان‌شد.

دکتر محمدصادق عادل مهربان، نماینده انجمن علمی دانشجویی طب سنتی ایرانی و مکمل، نیز در ادامه مراسم به معرفی انجمن و فعالیت‌های آن پرداخت.

وی اعتلا و توسعه طب سنتی را مهم‌ترین هدف تشکیل این انجمن و موتور محرکه آن را انگیزه‌ها و ایده‌های دانشجویان فعال در این انجمن دانست.

در پایان این مراسم، از اعضای هیأت علمی و کارشناسان حوزه آموزش دانشکده قدردانی‌شد.

 

 

نظرات شما
مطالب مرتبط