بزرگداشت هفته ملی جمعیت در دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

  • 06 خرداد 1402
  • (353 مشاهده)
بزرگداشت هفته ملی جمعیت

به گزارش روابط عمومی دانشکده طب ایرانی، به مناسبت فرارسیدن هفته ملی جمعیت در روزهای 24 تا 30 اردیبهشت 1402 و با‌توجه‌به ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع جوانی جمعیت و آگاهی‌رسانی به عموم جامعه درخصوص لزوم حرکت به‌سمت جامعه‌ای جوان‌تر و پویاتر که رشد و تعالی کشور را محقق می‌سازد، دانشکده طب ایرانی با همین هدف برنامه‌هایی در دستور کار خود قرار‌داد.

بزرگداشت هفته ملی جمعیت1

با‌توجه‌به‌اینکه در این هفته فضاسازی عمومی با موضوع جوانی جمعیت و تشویق به فرزندآوری موردتأکید بود، تلاش‌شده‌بود که در سطح دانشکده و به‌ویژه فضای عمومی سلامتکده‌ها که محل تردد و انتظار بیماران و مراجعان است با نصب بنرها و پوسترهای مرتبط، توجه عموم به این موضوع معطوف‌شود.

بزرگداشت هفته ملی جمعیت2

از‌آنجایی‌که افزایش میزان باروری و باروری‌های موفق، در گرو سلامت جامعه و افزایش تندرستی عمومی است، دانشکده طب ایرانی ارائه مطالب کاربردی و مفید پیرامون سبک زندگی سالم و چگونگی حفظ تندرستی بر مبنای آموزه‌های طب ایرانی را در برنامه‌های این هفته قرار‌داد.

دانشکده طب ایرانی همچنین در روزهای هفته ملی جمعیت، با ارائه پمفلت‌های تخصصی آموزشی با موضوع تقویت باروری و نقش تغذیه در باروری سالم به مراجعان سلامتکده‌ها اطلاع‌رسانی‌کرد.

بزرگداشت هفته ملی جمعیت3

برگزاری وبینار تدابیر دوران بارداری از دیدگاه طب سنتی ایرانی از سلسله جلسات مجازی سبک زندگی با طب سنتی ایرانی، روز شنبه 30 اردیبهشت 1402 توسط دکتر فاطمه مرادی، متخصص طب ایرانی، از دیگر اقدامات دانشکده طب ایرانی در هفته ملی جمعیت و با هدف افزایش آگاهی‌های عمومی بود.   

نظرات شما
مطالب مرتبط