مراسم گرامیداشت ایام دهه کرامت در دانشکده طب ایرانی برگزار شد

  • 17 خرداد 1402
  • (145 مشاهده)
دهه کرامت

به گزارش روابط عمومی دانشکده طب ایرانی، به‌مناسبت ایام دهه کرامت، دانشکده طب ایرانی با برگزاری مجموعه برنامه‌های فرهنگی از روز یکشنبه 31 اردیبهشت تا 10 خرداد 1402، این ایام را گرامی‌داشت.

معاونت فرهنگی دانشکده همزمان با ایام دهه کرامت و باتوجه‌به شعار امسال، «خدمت کریمانه؛ همدلی، امید‌آفرینی» برنامه‌هایی را متناسب با هر روز این دهه و با هدف بزرگداشت این ایام و همچنین ایجاد فضای نشاط و همدلی در دانشکده برگزار‌کرد.

در نخستین روز از این دهه، به‌مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، از همکاران دختر دانشکده با تقدیم هدایایی تقدیر‌شد. در این روز همچنین ایستگاه صلواتی برای مراجعان به سلامتکده خارک برپا‌شد.

دهه کرامت1

دانشکده طب ایرانی همچنین با برپایی غرفه غذای سالم مبتنی‌بر طب ایرانی، در دهمین جشنواره غذای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران شرکت‌کرد. این جشنواره روز یکشنبه 31 اردیبهشت ماه 1402 ازسوی اداره تغذیه مدیریت امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران هم‌زمان با گرامیداشت هفته خوابگاه‌ها با حضور دکتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در مجموعه ورزشی شهید فتحی مجتمع خوابگاه‌های کوی برگزار‌شد.

برگزاری مسابقه دلنوشته «نامه‌ای برای امام رئوف» و اهدای جوایز به برگزیدگان این مسابقه و همچنین برپایی ایستگاه صلواتی در سلامتکده احمدیه به‌مناسبت میلاد امام هشتم شیعیان حضرت امام رضا (ع)، از دیگر برنامه‌های دانشکده طب ایرانی در دهه کرامت بود.

 

نظرات شما
مطالب مرتبط