مدرسه بهاره داروسازی سنتی در دانشکده طب ایرانی برگزار شد

  • 08 خرداد 1402
  • (312 مشاهده)
مدرسه بهاره داروسازی سنتی

به گزارش روابط عمومی دانشکده طب ایرانی، مدرسه بهاره داروسازی سنتی توسط دانشکده طب ایرانی و با همکاری انجمن علمی دانشجویی طب سنتی ایرانی و طب مکمل (Percomed) از 30 اردیبهشت تا 3 خرداد 1402 در دانشکده طب ایرانی برگزار‌شد.

این مدرسه که شامل 4‌روز وبینار و یک‌روز بازدید حضوری از دانشکده طب ایرانی بود با هدف آشنایی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته داروسازی حرفه‌ای با دکتری تخصصی داروسازی سنتی برنامه‌ریزی‌شده‌بود.

در این برنامه که با حمایت شرکت باریج اسانس انجام‌شد، به ابعاد مختلف رشته داروسازی سنتی در حین دانشجویی و بعد از فارغ‌التحصیلی پرداخته‌شد. همچنین در این مدرسه ظرفیت‌های همکاری دانشکده طب ایرانی با شرکت باریج اسانس معرفی‌شد.

مدرسه بهاره

در طی روزهای برگزاری وبینار، دکتر روجا رحیمی، رئیس دانشکده طب ایرانی به معرفی این دانشکده و دستاوردهای آن به‌ویژه در حوزه داروسازی سنتی پرداخت.

معرفی ظرفیت‌های پژوهشی دانشکده طب ایرانی و معرفی بخش‌های مختلف دانشکده نیز توسط دکتر رودابه بهرام‌سلطانی، معاون بین‌الملل دانشکده انجام‌شد.

همچنین دستیاران و فارغ‌التحصیلان دکتری تخصصی داروسازی سنتی، طب ایرانی و تاریخ علوم پزشکی به ارائه کلیات دروس داروسازی سنتی پرداختند.

در برنامه حضوری نیز، شرکت‌کنندگان این مدرسه بهاره با بخش‌های مختلف دانشکده طب ایرانی آشنا‌شدند و از آزمایشگاه، کتابخانه، سلامتکده و داروخانه بازدید‌کردند.

نظرات شما
مطالب مرتبط