بیست و سومین نشست شورای مرکز رشد فناوری طب و داروسازی سنتی و فرآورده های طبیعی برگزار شد

  • 26 آذر 1401
  • (101 مشاهده)

به‌گزارش روابط عمومی دانشکده طب ایرانی، بیست‌و‌سومین جلسه شورای مرکز رشد فناوری طب و داروسازی سنتی و فرآورده های طبیعی با حضور دکتر حسین رضایی‌زاده، رئیس مرکز رشد، دکتر میثم سیدی‌فر، معاون اجرایی مرکز رشد، و اعضای شورای این مرکز، روز سه‌شنبه 22 آذرماه 1401 در ساختمان هروی دانشکده طب ایرانی برگزارشد.

در ابتدای این نشست، دکتر رضایی‌زاده درخصوص روند فعالیت‌های انجام‌شده در مرکز رشد گزارشی ارائه‌کرد و از انتقال مسئولیت ریاست مرکز رشد به‌صورت رسمی به دکتر سیدی‌فر در آینده نزدیک خبرداد.

وی در ادامه از چگونگی حضور مرکز رشد در ششمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ابراز خرسندی کرد و این حضور را زمینه‌ساز برقراری ارتباطات و همکاری های گسترده‌تر با سایر فعالان این حوزه دانست.  

دکتر رضایی‌زاده همچنین از ابلاغ اساسنامه مراکز نوآوری از سوی وزارت بهداشت و امکان تلفیق مراکز نوآوری با مراکز رشد خبرداد.

در ادامه دکتر سیدی‌فر، درخواست استقرار شرکت‌های جدید، چگونگی تمدید قراردادهای شرکت‌های مستقر، و تمدید تفاهم‌نامه‌های مرکز رشد با مراکز تحقیقاتی و پژوهشکده‌ها را مطرح‌کرد که اعضای شورای مرکز رشد، پیرامون موارد مطرح‌شده و سازوکار هریک، گفتگو و تصمیم‌گیری کردند.

نظرات شما
مطالب مرتبط