انتصاب دکتر سیده نرگس ساداتی به سمت مدیر گروه آموزشی داروسازی سنتی دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

  • 18 بهمن 1401
  • (149 مشاهده)

به‌گزارش روابط عمومی دانشکده طب ایرانی، دکتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در حکمی دکتر سیده‌نرگس ساداتی را به‌ سمت مدیرگروه آموزشی داروسازی سنتی دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران منصوب و در نامه‌ای از دکتر روجا رحیمی، مدیرگروه پیشین قدردانی‌کرد.

در متن این حکم آمده است:

سرکار خانم دکتر سیده‌نرگس ساداتی‌لمردی

استادیار محترم گروه آموزشی داروسازی سنتی دانشکده طب ایرانی

باسلام و احترام

پیشرفت و ارتقاء جایگاه دانشگاه در عرصه آموزش، پژوهش و ارائه خدمت در گروه فعالیت هدفمند گروه‌های آموزشی است که با بهره‌مندی از اساتید مجرب و متعهد، خاستگاه پویایی و بالندگی علمی در دانشگاه هستند. دراین‌راستا به‌استناد آئین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و دستورالعمل «فرآیند پیشنهاد مدیران گروه‌های آموزشی به رئیس دانشگاه» مصوب 10/9/1392 و اصلاحیه دستورالعمل مصوب 29/11/1396 شورای دانشگاه، با‌توجه‌به نظرسنجی انجام‌شده و بنابه پیشنهاد رئیس محترم دانشکده طب ایرانی، سرکارعالی به‌سمت مدیرگروه آموزشی داروسازی سنتی طب ایرانی منصوب‌می‌شوید.

انتظارمی‌رود درطول دوران مدیریت، با برنامه‌ریزی و استفاده بهینه از کلیه منابع و بهره‌مندی از توان اعضای محترم هیأت علمی و دانشجویان عزیز آن گروه، علاوه‌بر وظایف مصرح در آئین‌نامه مدیریت دانشگاه‌ها، موارد ذیل مورد پیگیری جدی جنابعالی قرارگیرد:

 -   برنامه‌ریزی در مسیر تحقق برنامه 4ساله دانشگاه

 -   تلاش جهت حفظ و ارتقای جایگاه برتر دانشگاه در حوزه آموزش و تلاش مضاعف برای ارتقاء کیفیت آموزش و اجرای کوریکولوم آموزشی با هدف تربیت دانشجویان عالم، محقق و متعهد به اصول حرفه‌ای

 -   همکاری جدی با دانشکده در زمینه اجرای برنامه‌های توسعه‌ای در حوزه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی باتأکید بر ارتقاء کیفیت در تمام سطوح

 -   همراهی و هماهنگی با سایر گروه‌های آموزشی دانشگاه در ارتقای آموزش و پژوهش

 -   فراهم‌آوردن زمینه‌های تحقیقات هدفمند و کاربردی در گروه

 -   برنامه‌ریزی و بسترسازی مناسب برای حرکت در جهت بین‌المللی‌سازی دانشگاه

 -   جذب اعضای هیأت علمی عالم و متعهد به اصول حرفه‌ای

 -   اهتمام در ارتقاء فراگیران در موضوع رفتار و پوشش حرفه‌ای

 -   ارائه گزارش عملکرد سالانه همراه با برنامه توسعه‌ای و اعلام نیاز نیروی انسانی و منابع ضروری

 اجرای وظایف فوق بدون شک باعث رشد گروه خواهد بود و دانشگاه را در مسیر ارتقاء و تعالی یاری‌ خواهدکرد. ضروری‌است ضمن ارسال گزارش منظم یک‌ساله به رئیس محترم دانشکده در مورد پیشرفت امور، زمینه ارائه بازخورد مناسب و کمک به ارتقاء گروه را فراهم‌آورید.

توفیق سرکارعالی و کلیه اعضاء محترم هیأت علمی و سایر همکاران گروه را از خداوند متعال خواستارم.

دکتر حسین قناعتی

رئیس دانشگاه

 

در متن نامه قدردانی آمده است:

سرکارخانم دکتر روجا رحیمی

استاد محترم دانشگاه و رئیس دانشکده طب ایرانی

باسلام و احترام

مسئولیت‌پذیری و همکاری اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در اداره امور اجرایی، بدون تردید یکی‌از مهم‌ترین عوامل پیشرفت آن در دوره حیات پربرکت دانشگاه بوده است.

لازم‌می‌دانم از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند سرکارعالی در زمان تصدی مدیریت گروه آموزشی داروسازی سنتی دانشکده طب ایرانی که نتایج پرباری درپی‌داشته‌است سپاسگزاری‌نمایم و برایتان از درگاه خداوند متعال سلامتی و سعادت روزافزون مسئلت‌کنم.

امیدوارم دانشگاه و عرصه نظام سلامت کشور همچنان بتواند از تجارب و توانمندی‌های ارزنده شما بهره‌مندگردد.

دکتر حسین قناعتی

رئیس دانشگاه

نظرات شما
مطالب مرتبط