معاون درمان دانشگاه از دانشکده طب ایرانی بازدید کرد

  • 04 تیر 1401
  • (326 مشاهده)

به گزارش روابط عمومی دانشکده طب ایرانی، دکتر سعید ناطقی، معاون درمان دانشگاه به‌همراه دکتر عزیز رسولی، مدیر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان، و دکتر علی گنجعلی‌خان، مدیر تعالی بالینی و امور بیمارستانی معاونت درمان، روز شنبه 4 تیرماه 1401، از دانشکده طب ایرانی بازدیدکردند.

بازدید معاون درمان 1

در ابتدای این دیدار، دکتر ناطقی و هیأت همراه از بخش‌های مختلف سلامتکده احمدیه، فضاهای درمانی و داروخانه دیدارکردند و پس‌از‌آن، جلسه مشترکی باحضور دکتر روجا رحیمی، رئیس دانشکده طب ایرانی داشتند.

 

بازدید معاون درمان 2

دکتر رحیمی در ابتدای این جلسه، با بیان این مطلب که طب ایرانی ریشه در فرهنگ و باورهای مردم ما دارد، گفت: اقبال جامعه به این مکتب طبی و تمایل مردم به دریافت خدمات در این حیطه بسیار زیاد است و هدف اصلی از ورود طب ایرانی به نظام آکادمیک، ایجاد بستری آزموده و منطقی برای ارائه خدمات طب ایرانی به جامعه بوده است.

بازدید معاون درمان 3

رئیس دانشکده طب ایرانی در ادامه افزود: دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران باوجود قدمت کوتاه ۱۵ ساله و تعداد محدود هیأت‌علمی، خوشبختانه دستاوردهای خوب و قابل‌توجهی در حیطه آموزش، پژوهش و درمان داشته است.

بازدید معاون درمان 4

در ادامه جلسه، دکتر ناطقی با بیان این مطلب که اقبال مردم به طب سنتی زیاد است و باید به این اقبال توجه‌شود، افزود: ایجاد بستر مناسب در این حوزه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. معاونت درمان آمادگی حمایت و همراهی برای گسترش خدمات درمانی طب ایرانی منطقی و آزموده‌شده را دارد.

بازدید معاون درمان 5

معاون درمان دانشگاه در ادامه از اهمیت فضای مجازی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در این فضا برای معرفی طب ایرانی به مردم سخن‌گفت و تولید محتوای مناسب و درعین‌حال متناسب با سطح دانش مردم را در معرفی طب ایرانی آکادمیک بسیار مؤثر دانست.

بازدید معاون درمان 6

دکتر گنجعلی‌خان و دکتر رسولی نیز که در این بازدید دکتر ناطقی را همراهی می‌کردند درخصوص ضوابط و مقررات سلامتکده‌های طب ایرانی و لزوم توجه‌به مداخلات طب ایرانی نکاتی را بیان‌کردند.

بازدید معاون درمان 7

دکتر فاطمه نجات‌بخش، مسئول‌فنی سلامتکده احمدیه نیز درخصوص ظرفیت‌های طب ایرانی و  مشکلات و محدودیت‌های موجود سخن‌گفت.

 

نظرات شما
مطالب مرتبط