برگزیدگان دانشکده طب ایرانی در جشن یکپارچه دانش آموختگان معرفی شدند

  • 08 مرداد 1400
  • (95 مشاهده)
برگزیدگان دانشکده طب ایرانی

به‌گزارش روابط عمومی دانشکده طب ایرانی، هشتمین جشن یکپارچه دانش‌آموختگان پس‌از سه‌سال وقفه به‌دلیل پاندمی کرونا، به‌همت دفتر ارتباط با دانش‌آموختگان دانشگاه، با حضور دکتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه، دکتر سیدمنصور گتمیری، سرپرست دفتر ارتباط با دانش‌آموختگان، رؤسای دانشکده‌ها و دانش‌آموختگان دانشگاه، روز پنج‌شنبه 6 مردادماه 1401 در محوطه دانشکده پزشکی برگزارشد.

برگزیدگان دانشکده طب ایرانی1

دکتر روجا رحیمی، رئیس دانشکده طب ایرانی در آستانه برگزاری این مراسم، جشن یکپارچه دانش‌آموختگان را یکی‌از مهم‌ترین رخدادهای دانشگاه برشمرد و افزود: جشن یکپارچه دانش‌آموختگان، تنها فرصتی‌است  که تمام فارغ‌التحصیلان دانشگاه در مقاطع مختلف یک‌جا جمع‌می‌شوند و شاهد یک مراسم خاطره‌انگیز و درعین‌حال پر شور و نشاط  هستند. جشن یکپارچه‌ دانش‌آموختگان برای دانشجویانی که چندین‌سال در این دانشگاه تحصیل‌کرده‌اند بسیار خاطره‌انگیز است. این جشن می‌تواند خاطره‌ای به‌یادماندنی برای دانشجویان باشد تا برای ورود به اجتماع با نشاط بیشتری آماده‌شوند. من در سال‌های گذشته به‌عنوان فارغ‌التحصیل این دانشگاه در جشن یکپارچه دانش‌آموختگان شرکت‌کردم و شور و هیجان و حس خوبی که در جشن یکپارچه به‌من منتقل‌شد وصف‌ناپذیر بود. بسیار خوشحال هستم که دفتر دانش آموختگان دانشگاه تصمیم‌به برگزاری مجدد این جشن گرفته است.

برگزیدگان دانشکده طب ایرانی2

رئیس دانشکده طب ایرانی درخصوص تقدیر از استادان و دانشجویان برگزیده در این مراسم، گفت: اگر ما بتوانیم به هر بهانه‌ای از استادان و دانشجویانی که تلاش مضاعف دارند و در جهت ارتقا دانشگاه تلاش می‌کنند تقدیرکنیم، باعث ایجاد انگیزه در دانشجویان و اساتید دیگر و همچنین ایجاد انگیزه در برگزیدگان برای خدمت بیشتر به کشور می‌شود و جشن یکپارچه این فرصت را فراهم‌کرده تا این تجلیل صورت‌بگیرد.

برگزیدگان دانشکده طب ایرانی3

دکتر نرگس ساداتی، استادیار دانشکده طب ایرانی، به‌عنوان استاد برتر و دکتر سمانه نوروزی، دانش‌آموخته دکترای تخصصی طب ایرانی به‌عنوان دانش‌آموخته برتر در هشتمین جشن یکپارچه دانش آموختگان برگزیده‌شدند.

نظرات شما
مطالب مرتبط