برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید گروه های آموزشی داروسازی سنتی و تاریخ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

  • 02 اسفند 1400
  • (120 مشاهده)
برگزاری مراسم تکریم معارفه مدیران

به‌گزارش روابط عمومی دانشکده طب ایرانی، مراسم تکریم دکتر محمدحسین آیتی، مدیر پیشین گروه آموزشی تاریخ علوم پزشکی و دکتر روجا رحیمی، مدیر پیشین گروه آموزشی داروسازی سنتی و معارفه دکتر آرمان زرگران، مدیر جدید گروه آموزشی تاریخ علوم پزشکی و دکتر نرگس ساداتی، مدیر جدید گروه آموزشی داروسازی سنتی، با حضور مدیران، معاونان، اعضای هیأت علمی و دانشجویان دانشکده روز دوشنبه 1 اسفندماه 1401 در ساختمان احمدیه دانشکده طب ایرانی برگزارشد.

مراسم تکریم معارفه مدیران 1

در ابتدای این مراسم دکتر روجا رحیمی، رئیس دانشکده ضمن قدردانی‌از زحمات دکتر آیتی در طی سال‌های انتصاب وی در سمت مدیرگروه آموزشی تاریخ پزشکی گفت: دکتر آیتی باوجود مشغله‌های بسیار و مسئولیت‌های اجرایی و کلیدی که داشتند در این 4سال قبول‌زحمت‌کردند و مدیریت گروه آموزشی تاریخ پزشکی را به‌عهده‌گرفتند و درطی سال‌های حضور ایشان، اتفاقات بسیار خوبی برای این گروه آموزشی رقم‌خورد که مهم‌ترین آنها تصویب رشته Ph.D تاریخ پزشکی بود و الحق‌والانصاف زحمات و تلاش‌های ایشان در تحقق این مهم بسیار تأثیرگذاربود.  

مراسم تکریم معارفه مدیران 2

رئیس دانشکده در ادامه افزود: خوشبختانه ما در گروه آموزشی تاریخ پزشکی دانشجویان بسیار خوب و توانمندی جذب‌کردیم که همواره زبانزد اساتید هستند و این حاصل زحمات بی‌دریغ دکتر آیتی است. حضور دکتر آیتی همواره پشتیبانی بزرگ برای دانشکده بوده است و امیدوارم ازاین‌پس هم از راهنمایی و مشاوره ایشان بهره‌مندباشیم.  

مراسم تکریم معارفه مدیران 3

دکتر رحیمی در ادامه دکتر زرگران را از اساتید توانمند گروه تاریخ پزشکی و گروه داروسازی سنتی برشمرد و گفت: دکتر زرگران در هر دو گروه حضور ارزشمندی داشته است و این نشان‌دهنده توانمندی ایشان است. دکتر زرگران بی‌تردید با پویایی، خوش‌فکری و خلاقیت، راه دکتر آیتی در گروه تاریخ پزشکی را ادامه‌خواهند‌داد و در حفظ و ارتقای دستاوردهای گروه کمک شایانی خواهندکرد.

مراسم تکریم معارفه مدیران 4

دکتر رحیمی در ادامه گفت: بنده از سال 93 در خدمت گروه آموزشی داروسازی سنتی بودم. در این 8 سال در کنار سایر اساتید گروه تلاش‌کردیم کیفیت آموزش را ارتقادهیم و توانمندی گروه را افزایش‌دهیم. همچنین تلاش‌کردیم که امکانات آزمایشگاه را تاحدممکن ارتقادهیم و آنچه برای دانشجویان نیاز هست فراهم‌کنیم.

مراسم تکریم معارفه مدیران 5

مدیر پیشین گروه آموزشی داروسازی سنتی در ادامه افزود: موفقیت‌هایی که دراین‌سال‌ها برای گروه حاصل‌شده مرهون تلاش تمام اساتید و دانشجویان و کارشناسان گروه است. بی‌شک حضور خانم دکتر ساداتی و توانمندی‌های ایشان نیز در بهبود و ارتقای فعالیت‌های گروه نقش بسیار تأثیرگذاری خواهد داشت.

مراسم تکریم معارفه مدیران 6

دکتر آیتی در ادامه این مراسم گفت: من بسیار خوشحالم که مسئولیت گروه را به‌ دکتر زرگران که شایسته‌تر و توانمندتر از من است،  تحویل‌می‌دهم. گروه تاریخ پزشکی همواره مدیون زحمات و ایده‌های دکتر زرگران بوده است. حضور دانشجویان این گروه که مهم‌ترین ویژگی آنها عشق و علاقه به این رشته است نیز باعث‌شده‌است که دانشجویان بسیار موفقی در این گروه داشته‌باشیم و بی‌شک این گروه در آینده نیز افتخارات بزرگی برای دانشکده و دانشگاه رقم‌خواهدزد.

دکتر زرگران نیز ضمن قدردانی از زحمات دکتر رحیمی در جایگاه مدیر گروه داروسازی سنتی، بر لزوم توجه و تأمل در تاریخ شفاهی تأکیدکرد و گفت: هرکدام از ما در جایگاهی که ایستادیم باید به مسیری که پیشینیان ما طی‌کردند و فراز و نشیب‌هایی که پشت‌سر‌گذاشته‌شده‌است تا به‌شرایط کنونی برسیم توجه‌داشته‌باشیم. جایگاه امروز گروه تاریخ پزشکی حاصل اتحاد، همدلی، مشارکت و مجاهدت تمام کسانی است که در این مسیر تأثیرگذار بودند.

7

دکتر ساداتی نیز در ادامه با بیان این‌مطلب که فراز و نشیب‌های گروه آموزشی داروسازی سنتی با نظم و تعصب دکتر رحیمی پشت‌سرگذاشته‌شده‌است، گفت: مسیر گروه داروسازی سنتی با تلاش و زحمات تمامی اساتید، دانشجویان و کارشناسان گروه به بهترین‌شکل طی‌شده‌است و ازاین‌پس هم باهمفکری تمام دوستان در جهت نیل به اهداف گروه پیش‌خواهیم‌رفت.

مراسم تکریم معارفه مدیران 8

در پایان این مراسم، هدایایی برای قدردانی و به‌رسم یادبود به مدیران پیشین گروه‌های آموزشی تقدیم‌شد.    

نظرات شما
مطالب مرتبط