مراسم تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید گروه آموزشی طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

  • 12 بهمن 1401
  • (152 مشاهده)
مراسم تکریم  معارفه مدیران پیشین جدید گروه آموزشی

دکتر روجا رحیمی از حضور ارزشمند و تأثیرگذار دکتر محسن پرویز در پیشبرد امور دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران قدردانی کرد.

به‌گزارش روابط عمومی دانشکده طب ایرانی، مراسم تکریم دکتر محسن پرویز، مدیر پیشین گروه آموزشی طب ایرانی و معارفه، دکتر علیرضا عباسیان، مدیر جدید این گروه آموزشی با حضور دکتر روجا رحیمی، رئیس دانشکده طب ایرانی، اعضای هیأت علمی، دستیاران، دانشجویان و همکاران دانشکده، روز دوشنبه 10 بهمن‌ماه 1401 در ساختمان احمدیه دانشکده طب ایرانی برگزارشد.

مراسم تکریم  معارفه مدیران پیشین جدید گروه آموزشی 1

دکتر رحیمی درابتدای این مراسم، ضمن قدردانی از زحمات چندین‌ساله دکتر پرویز در دانشکده طب ایرانی، گفت: دراین‌سال‌ها که طب ایرانی در فضای آکادمیک حضورپیداکرده، فراز و نشیب بسیاری را پشت‌سر‌گذاشته و در تمام این مسیر، نقش استادان در پیشبرد امور بسیار مهم و تأثیرگذار بوده است. استاد پرویز یکی‌از همین اساتید هستند که حضور ایشان غنیمتی بزرگ برای دانشکده بوده است.
 
رئیس دانشکده طب ایرانی حضور ارزشمند دکتر پرویز در گروه‌های آموزشی طب ایرانی و تاریخ پزشکی دانشکده را ستود و افزود: هرجا و هرجلسه ای که دکتر پرویز حضور داشتند، تردیدی وجودنداشت که بادرایت، هوشمندی و آرامش خاص ایشان بستر تصمیم‌گیری‌های اصولی و کارآمد فراهم‌می‌شود.
 
دکتر رحیمی در پایان ابراز امیدواری کرد که دانشکده طب ایرانی ازاین‌پس هم بتواند از راهنمایی‌ها و رهنمودهای استاد پرویز بهره‌مندشود.

مراسم تکریم  معارفه مدیران پیشین جدید گروه آموزشی 2

رئیس دانشکده طب ایرانی در ادامه، اخلاق‌مداری، سیرت نیکو، سوابق مدیریتی و اشراف دکتر عباسیان به مسائل دانشکده را، نویدبخش اتفاقات مثبت دانست و افزود: انتخاب شایسته دکتر عباسیان به‌عنوان مدیرگروه آموزشی طب ایرانی بی‌تردید در پیشبرد اهداف و رسالت‌های این گروه آموزشی بسیار تأثیرگذار خواهد‌بود.
 
دکتر پرویز باتأکیدبر لزوم فراهم‌سازی بستر جذب اعضای هیأت علمی از بین فارغ‌التحصیلان بااستعداد دانشکده و پرداختن هرچه‌بیشتر به پژوهش‌های محصول محور، تصریح‌کرد: رفع نواقص و کاستی‌های موجود کاری ضروری است اما درمواردی‌که نقصی هم وجودندارد، می‌بایست به پیشرفت بیشتر فکرکرد چراکه اگر پیشرفت را مدنظرقرارندهیم از غافله علم عقب‌می‌مانیم.
 
دکتر پرویز همچنین دکتر عباسیان را استادی شایسته، پرانگیزه و با سلامت نفس خواند و ابرازامیدواری‌کرد که حضور وی، گروه آموزشی طب ایرانی را به‌ نقطه ای مثبت برساند.

مراسم تکریم  معارفه مدیران پیشین جدید گروه آموزشی 3

دکتر عباسیان نیز در ادامه از توانمندی مدیریتی دکتر پرویز و حضور پرثمر وی در دانشکده طب ایرانی قدردانی و ابراز امیدواری کرد که باکمک و همراهی تمامی اعضای هیأت علمی، گروه آموزشی طب ایرانی را به‌جایگاه شایسته آن برساند.

مراسم تکریم  معارفه مدیران پیشین جدید گروه آموزشی 4

در ادامه اعضای هیأت علمی و دستیاران از خاطرات خوش خود با استاد پرویز، از صبر و منطق و متانت ایشان و از آنچه در مصاحبت ویا شاگردی ایشان آموخته‌بودند، سخن‌گفتند.

مراسم تکریم  معارفه مدیران پیشین جدید گروه آموزشی 5

در پایان مراسم، هدایایی به‌رسم یادبود به دکتر پرویز تقدیم‌شد.

 

نظرات شما
مطالب مرتبط