ششمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران برگزار شد.

  • 15 آبان 1401
  • (618 مشاهده)

حضور دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران در ششمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی

به‌گزارش روابط‌عمومی دانشکده طب ایرانی، ششمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی، باهدف ارائه جدیدترین دستاوردهای فناورانه زنجیره ارزش گیاهان دارویی و طب ایرانی و با حضور تمامی ارکان اکوسیستم نوآوری و فناوری حوزه گیاهان دارویی و اعضای مختلف اقتصاد دانش‌بنیان شامل صنعت‌گران و مسئولین و ابزارهای تأمین مالی و متقاضیان داخلی و خارجی، در روزهای 10 تا 13 آبان ماه 1401 در مصلی امام خمینی تهران برگزارشد.

دانشکده طب ایرانی به روال دوره‌های پیشین، در این دوره جشنواره گیاهان دارویی حضورداشت.

در غرفه دانشکده طب ایرانی، بخشی‌از دستاوردها و محصولات دانشکده، شامل انواع داروهای جالینوسی ارائه‌شد.

چگونگی ارائه خدمات درمانی و مشاوره‌ای در سلامتکده‌های دانشکده و ارائه داروها و محصولات گیاهی و طبیعی در داروخانه‌های سلامتکده‌ها نیز معرفی‌شد.

بخشی‌از فعالیت‌های پژوهشی شامل مجله انگلیسی‌زبان دانشکده و بروشور معرفی فعالیت‌های حوزه بین‌الملل دانشکده نیز در غرفه دانشکده طب ایرانی به مخاطبان ارائه‌شد.

کارشناسان حاضر در غرفه دانشکده طب ایرانی، در تمام روزهای برگزاری نمایشگاه، پاسخگوی پرسش‌های مخاطبان بودند و اطلاعات لازم را برای معرفی فرآیندهای دانشکده ارائه‌می‌کردند.

غرفه دانشکده طب ایرانی در این‌دوره از جشنواره گیاهان دارویی، میزبان دکتر نفیسه حسینی‌یکتا، مدیرکل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت، دکتر زهره الهیان، نماینده مجلس شورای اسلامی، و استادان، متخصصان و علاقه‌‌مندان به حوزه گیاهان دارویی و محصولات طبیعی بود.

جمعی‌از دانشجویان گروه‌های آموزشی طب ایرانی، داروسازی سنتی و تاریخ پزشکی دانشکده طب ایرانی نیز با هماهنگی معاونت آموزشی، از غرفه دانشکده طب ایرانی بازدیدکردند.

نظرات شما
مطالب مرتبط