مدرسه تابستانه مدیریت دیابت از تئوری تا بالین برگزار شد.

  • 28 شهریور 1401
  • (584 مشاهده)

دانشکده طب ایرانی، در همکاری با پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم، در برگزاری مدرسه تابستانه مدیریت دیابت مشارکت‌داشت.

به گزارش روابط‌عمومی دانشکده طب ایرانی، مدرسه تابستانه «مدیریت دیابت از تئوری تا بالین» توسط مرکز تحقیقات دیابت پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم و با همکاری دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران در روزهای 19 تا 24 شهریورماه برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های پزشکی، پرستاری، علوم تغذیه و طب سنتی برگزارشد.

اخبار مدرسه تابستانه مدیریت دیابت 3

هدف از برگزاری این دوره آموزشی، آشنایی با اصول مدیریت دیابت براساس آخرین شواهد علمی، آشنایی با نحوه تعامل با بیمار مبتلابه دیابت، آشنایی با رویکردهای جدید کنترل دیابت و آشنایی با روش‌های کمکی نوین و سنتی در کنترل دیابت بوده است.

اخبار مدرسه تابستانه مدیریت دیابت 7
در این دوره آموزشی، اساتید و متخصصان، به ارائه تازه‌ترین یافته‌ها و شواهد علمی و کاربردی در حوزه دیابت پرداختند. در روز تخصصی طب ایرانی این مدرسه تابستانه، مباحث مدیریت دیابت از دیدگاه طب ایرانی، تغذیه در دیابت از دیدگاه طب ایرانی، گیاهان دارویی و فرآورده‌های طبیعی در بیماران مبتلا به دیابت، و مدیریت دیابت از دیدگاه طب چینی توسط اساتید دانشکده طب ایرانی ارائه شد.

اخبار مدرسه تابستانه مدیریت دیابت 5
شرکت‌کنندگان در این مدرسه تابستانه، از سلامتکده طب ایرانی نیز بازدیدکردند و با رویکرد طب ایرانی در ویزیت بیماران مبتلابه دیابت آشناشدند.

اخبار مدرسه تابستانه مدیریت دیابت 2

اخبار مدرسه تابستانه مدیریت دیابت 8

اخبار مدرسه تابستانه مدیریت دیابت 1

اخبار مدرسه تابستانه مدیریت دیابت 6

اخبار مدرسه تابستانه مدیریت دیابت 9

 

نظرات شما
مطالب مرتبط