قدردانی از فعالان مرکز واکسیناسیون کرونا دانشکده طب ایرانی

  • 29 آذر 1400
  • (714 مشاهده)

اعضای هیأت‌علمی، دستیاران، دانشجویان و کارمندان دانشکده طب ایرانی در مرکز واکسیناسیون کووید سلامتکده خارک خوش درخشیدند.

به‌گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده طب ایرانی، مرکز واکسیناسیون کووید19 سلامتکده خارک وابسته‌به دانشکده طب ایرانی با هدف خدمت‌رسانی به جامعه و تسریع در امر واکسیناسیون عمومی، از روز چهارشنبه 10 شهریورماه 1400 در نوبت عصر، ارائه خدمات واکسیناسیون کووید19 را آغازکرد.


سلامتکده خارک به‌طور‌خاص در شیفت عصر مشغول‌به فعالیت بود و در نوبت صبح به‌روال گذشته به ارائه خدمات به بیماران می‌پرداخت.


ارائه خدمات واکسیناسیون در این مرکز، به‌صورت داوطلبانه و توسط تعدادی از اعضای هیأت‌علمی، دستیاران، دانشجویان و کارکنان دانشکده طب ایرانی انجام‌می‌شد.


تیم مرکز واکسیناسیون سلامتکده خارک، در تمام طول فعالیت این مرکز، خستگی‌ناپذیر، مخلصانه و فداکارانه برای ارائه خدمت‌به مراجعان کوشیدند و تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات واکسیناسیون به شهروندان با بالاترین میزان نظم و سرعت، به‌کاربستند.


به‌پاس این حضور خالصانه و متعهدانه، روز چهارشنبه 24 آذرماه 1400، در مراسمی با حضور دکتر روجا رحیمی، رئیس دانشکده طب ایرانی و جمعی از اعضای هیأت‌علمی، استادان، مدیران و کارمندان دانشکده، در سالن آمفی‌تئاتر ساختمان هروی دانشکده، از همکاران فعال در مرکز واکسیناسیون خارک قدردانی شد.


این مراسم با پخش کلیپی از بیم و امیدهای دوران پاندمی کرونا و خاطراتی از روزهای فعالیت مرکز واکسیناسیون سلامتکده خارک، به‌پایان‌رسید.
 

نظرات شما
مطالب مرتبط