مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشکده طب ایرانی برگزار شد.

  • 17 آذر 1400
  • (806 مشاهده)

به‌گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده طب ایرانی، مراسم گرامیداشت روز دانشجو، با حضور دکتر روجا رحیمی، رئیس دانشکده طب ایرانی و جمعی از معاونان، مدیران، اعضای هیأت علمی، کارشناسان معاونت آموزشی و دانشجویان دانشکده، سه شنبه 16 آذر 1400، در ساختمان احمدیه دانشکده طب ایرانی برگزار شد.

در ابتدای مراسم دکتر رحیمی، ضمن خوشامدگویی به‌حضار و خیرمقدم به دانشجویان نوورود، روز دانشجو را به همه دانشجویان تبریک گفت. وی با بیان این مطلب که این‌روزها با پدیده‌ای به‌نام "مدرک‌جو" در جایگاه "دانش‌جو" مواجه هستیم، عنوان‌کرد: امیدوارم هدف اصلی فراگیران ما از پاگذاشتن به‌عرصه دانشگاه، کسب علم و دانش باشد و بتوانیم با همت والای شما عزیزان زمینه را برای رشد و تعالی طب ایرانی هموارتر سازیم.
رئیس دانشکده طب ایرانی در ادامه افزود: باوجود آن‌که در دانشکده طب ایرانی تنها دانشجویان postgraduate پذیرش می شوند، اما خوشبختانه ما از سال 1386 که دانشکده راه‌اندازی شده‌است، تاکنون 220 دانشجو پذیرش کرده‌ایم که از این تعداد 128 نفر فارغ‌التحصیل شده‌اند و 92 دانشجو، هم‌اکنون در حال تحصیل هستند.


دکتر رحیمی در ادامه با تأکید بر این‌مطلب که یکی از رسالت‌های اصلی دانشکده طب ایرانی، ایجاد بستری مبتنی‌بر شواهد جهت ارائه خدمات طب ایرانی است، گفت: بازوی اصلی برای تحقق و دستیابی به این مهم، دانشجویان هستند. امیدوارم بتوانیم با تلاش و کوشش و همراهی و همدلی دانشجویان عزیز، گام‌هایی مؤثر و پویا در این مسیر برداریم و در رشد و تعالی طب سنتی مبتنی بر شواهد کوشا باشیم. وی همچنین افزود: صاحبان اصلی دانشگاه، دانشجویان هستند. لذا شایسته است در حفظ و حراست از آن همانند خانه خود متعهد باشند.


در ادامه مراسم، دکتر لیلا شیربیگی، معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی دانشکده طب ایرانی، ضمن خوشامدگویی به دانشجویان نوورود دانشکده، گفت: بسیار خوشحال هستیم که بعد از مدت‌ها شما دانشجویان را در دانشکده می‌بینیم. برکت دانشکده به‌حضور شماست و بدون شما، ما بسیار تنها بودیم.


دکتر شیربیگی در ادامه افزود: شما دانشجوی postgraduate هستید، بنابراین باید خودجوش و خودکفا باشید. به استادان به‌چشم تسهیل‌کننده و راهنمای مسیر خود نگاه‌کنید و خودتان به‌دنبال کسب علم باشید. با دانشجویان سال‌های بالاتر ارتباط خود را بیشتر‌کنید و از تجربیات آنها بهره‌ببرید. ما هم همواره در کنار شما و حامی شما هستیم.


در ادامه مراسم استادان و اعضای هیأت‌علمی حاضر در جلسه، برای آشنایی بیشتر دانشجویان نوورود به‌معرفی خود و حیطه تخصص و فعالیت خود پرداختند.

دانشجویان نوورود دانشکده نیز، در ادامه خود را معرفی و دغدغه‌ها، اهداف و خواسته‌های خود را مطرح‌کردند.
در ادامه، نمایندگان دانشجویان گروه‌های آموزشی دانشکده، مشکلات، چالش‌ها و پیشنهادهای دانشجویان را بیان‌کردند که دکتر رحیمی و سایر مدیران و معاونان به آنها پاسخ گفتند.


مراسم با اهدای جوایز به‌برندگان مسابقه عکاسی، تقدیر از دانشجویان فعال در حوزه کرونا، تقدیم هدایایی به دانشجویان نوورود، بریدن کیک روز دانشجو و گرفتن عکس های یادگاری به‌پایان‌رسید.

 

منبع:  /https://pr.tums.ac.ir

 

نظرات شما
مطالب مرتبط