یکصد و نود و چهارمین همایش «سلامت و زندگی» برگزار شد

  • 12 شهریور 1402
  • (311 مشاهده)
همایش 194 سلامت

یکصدونودوچهارمین همایش «سلامت و زندگی» با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی تهران و شهرداری منطقه ۱۸ تهران، در تاریخ هفتم شهریور ۱۴۰۲ برگزارشد.

همایش194-1

موضوع این همایش، که به همت و با تلاش خانم دکتر غلامی، متخصص قلب و پزشک سلامت‌نگر برگزارشد، «طب ایرانی و سلامت خانواده» بود.

همایش194-2

در این همایش که با اجرای خوب منوچهر صفرخانی، مجری باسابقه تلویزیون و همایش‌های سلامت برگزارمی‌شد، ابتدا آقای دکتر علیرضا یارقلی، متخصص طب ایرانی و کارشناس برنامه‌های صداوسیما، در سخنانی به اهمیت ورزش منظم و خواب خوب در سلامت خانواده پرداختند.

همایش194-3

سپس آقای دکتر ناصر رضایی‌پور، نویسنده و متخصص طب ایرانی، در سخنان مبسوطی به اهمیت ورزش در سلامت انسان پرداخته و به موضوعاتی مانند تأثیر و اهمیت بهداشت روان، خواب منظم و تأثیر رنگ‌ها و نغمات موسیقی بر سلامت انسان نیز اشاره‌کردند.

همایش194-4

سخنران پایانی این همایش، آقای دکتر محسن جلیلی، آهنگساز و پژوهش‌گر موسیقی بودند که با ذکر تاریخچه استفاده از اصوات و نغمات موسیقی در بهداشت و درمان در ایران و جهان، توضیحاتی درباره تأثیر موسیقی بر وضعیت سلامت افراد در دستگاه‌های مغزی و عصبی، قلبی و حسی انسان ارائه‌کرده و نمونه‌هایی از موسیقی‌های مرتبط و مناسب برای شرایط مختلف را نیز برای حاضران پخش‌کردند.

همایش194-5

مهمان دیگر این همایش، خواننده پاپ، آقای حسین نجفی بودند که در دو بخش به اجرای موسیقی شاد و زنده پرداختند.

همایش194-6

در حاشیه این همایش، انتشارات ترنجان نیز با میز کتاب حضور داشت و علاقمندان با کتاب‌های این نشر آشنا شدند.

همایش194-7

این همایش با استقبال خوب مردم و به‌ویژه بانوان منطقه ۱۸ تهران مواجه‌شد.

همایش194-8

 

تماشای ویدیو

نظرات شما
مطالب مرتبط